Måndags slit!

Konstigt men måndagar verkar alltid vara otroligt mycket att göra på jobbet, eller kanske inte så konstigt men det blir tufft att gå in som vikarie då. Skulle ju sluta två idag också men kom inte iväg förrän 14.45 så jag blev sen till farmor som passat Love och morfar fick hjälpa mig att hämta barnen på dagis eftersom jag blev sen där med. Kom inte innanför dörren förrän typ tre halv fyra. Men men det är helt okej att hoppa in och arbeta så där ibland ändå. Det är dokumentationen i slutet som tar tid och lunch hann jag inte med förrän klockna var halv två. Men jag får ju som sagt lite extra pengar till semesterkassan s¨å det är det värt.

Har lyckats boka in min första intervju för uppsatsen nu, till på torsdag. Skall bli spännande, sedan tänkte jag ta mig till öppna förskolan imorgon och ragga lite till föräldrar. Har fått telefon nummer till några också som jag får ringa. NU vill jag bli klar med uppsatsen... Men det är en hel del kvar även efter intervjuerna är gjorda men jag ser framåt i allafall.

Idag fick vi reda på att mamma har eller sitter på ett plan till Australien och att de har haft en jätte bra tid i Nya Zeeland, jag trodde att hon redan hade åkt till Australien men jag hade fel. Jag väntar på att hon ska maila men hon har väl inte kommit iväg till något internet café än. Jag saknar min mamma...

Nu äntligen har Love fått sin första tand idag, nere i munnen. Jag har väntat och väntat och jag kände igår men då hade den inte kommit fram så det var väl därför han sov så dålig inatt. Så nu kan jag snart sluta amma han med gott samvete innan jag får sår antar jag för han gillar ju att bitas. På ett sätt är det ju bra att han inte fått tänder förrän nu fast både Lucas och Ludvig fick tänder vid fyra månader så det är därför jag väntat så. Men Love var ju lite tidig så det spelar säkert roll.

Annars lägger jag ut lite bilder från Universeum nu. 




 




Så lite bilder från vårt äventyr i Göteborg. Nu sover lillkillen och övriga pojkar badar innan det är dags att lägga sig för kvällen. Jag ska sedan slänga mig i soffan och se på tv:n. Skall baka litegrann innan också så jag har något att bjuda på vid intervjuerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback