Sture 55år.

Nyss hemkomna från att ha varit och grattat svärfar på sin 55års dag. Han fick en fin vårig tröja av oss och så hade jag bakat en liten ananastårta till honom vilket är en favorit och som han inte brukar få, typiskt nog bara för att jag hade tänkt på det så fick han ju naturligtvis det av Solveig också. Så nu har han massor av ananas tårta att äta hela veckan lång.... På lördag är det Solveigs tur att få ha kalas och då kan jag nog med säkert säga att det i allafall inte blir fler ananastårtor. Men det var trevligt att vara på kalas idag i allafall.

Innan hade jag varit en sväng på torp och införskaffat lite mer pyssel gejer till scrappbookingen, det är roligt när man kommer in i det och tyvärr så är det en dyr hobby. Men det blir ju minnen för livet förhoppningsvis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback