Barnvagnsmaffian!

Ja idag var det en tur med barnvagnsmaffian igen, det är så mysigt att gå på promenad med alla barnvagnar kring sig. Jag hade med mig Ludvig som fick åka med lillebror i hans nya vagn och Lucas också som sprang före oss och bakom oss och runt :) De tycker kanske inte att det är lika roligt att gå på promenad men de gillar leken i parken efteråt och glassen de får på stan.

Efter leken gick vi och lunchade hos farmor och farfar och det tyckte barnen om, sedan blev de stora pojkarna kvar där medans jag och Love gick till jobbet på en jätte bra föreläsning om dialyse och njuren :) Mycket givande för vi har ju en diaslyspatient på vårt område, så det är viktigt att få lite mer kunskap om detta.

Efter detta lämnade jag pojkarna hemma och så åkte jag och Love till torp och handlade litegrann inför Luddes kalas på lördag, ska bli kul.... :)

Ska lägga ut bilderna imorgon från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback