Fästingar och sommarväder!

Idag har verkligen varit som sommar, jag har gått i jeans och kortärmat och svettats ihjäl på jobbet. JAg trodde att det skulle vara mulet och regn när jag åkte i morse men icke, och jag är ju klart tacksam för solen istället. Vi var fyra från jobbet som åkte och åt lunch på Havets hus och satt och myste i solen, det var toppen.

Love har varit hos morfar idag och sedan mötte han upp mig i stan så jag och Love har varit på föräldragrupp vilket var jätte mysigt. Vi satt på en fin balkong och fikade och barnen låg på golvet. Härligt :) Klas passade de andra pojkarna medans jag var där, de har varit och sett på ko utsläpp med dagis idag så det har också haft en härlig dag ute.

Sommarvädret medför ju tyvärr lite tråkigheter också, för jag har plockat en fästing från Ludde imorse och nu en på mig på magen. Usch äckliga små varelser.

Love är nu 9 månader, han blev det i söndags så nu går det fort men jag hade gärna varit hemma med honom lite till. Men man får inte alltid som man vill. Han är en riktig sötnos i allafall, ska lägga ut kort men inte idag.

Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Theo

Vi har verkligen haft gott väder - får hoppas det håller i sig =)

2010-05-20 @ 21:25:02
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback