Lugn lördag!

Idag har vi tagit det lugnt och grejat litegrann både på insidan och utsidan huset. Det har inte varit jätte härligt väder utan lite molnigt och blåsigt men det har ändå varit skönt att vara ute. Love har fått testa gungan för första gången idag och bilder kommer imorgon på det, han gav mig inga väldiga skratt utan han satt och log och såg ut som han myste. Emanuel och barnen har grejat i jorden med badtunnan som Emanuel grejar med och ska ha färdig till sommaren. Jag har städat lite inne och pluggat lite uppsats på måndag är deadline för inlämning men jag vet inte hur det kommer gå, ska skicka in den i allafall men tror inte att min handledare kommer godkänna den än. Annars hade vi trevligt fredags mys med barnen igår, vi såg en film tillsammans allihopa och jag tror att Lucas uppskattade det mycket i allafall för han ville att vi skulle se film ihop fler gånger allihopa. Det är så härligt när man får bekräftelse så från sina barn.

Imorgon är det städning på dagis och sedan är det kalas för Joel som fyller 3år, och kan ni fatta snart är det Luddes tur att fylla tre år. Det går så fort....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback