Soliga söndag...

Härliga härliga sommarväder! Det är så skönt ute och det känns som sommar, man blir så glad och får mer energi, det är toppen.

Igår var vi på bröllop för Jonas & Patricia, festen var på klädesholmen och det var så vackert där och perfekt väder. Allt var så lyckat och jag är så glad för deras skull. Det är verkligen härligt att få vara med på bröllop när allt går så bra och de ser så lyckliga ut :) Grattis till er mina vänner...
Brudparet!

Storasyster och lillebror.


Lucas och Ludvig sov över hos farmor och farfar igår och de hade haft det jätte kul tillsammans, Lucas sov brevid farmor och Ludde på golvet. De hade tom varit på McDonalds och fått en present. Lucas ville sova över nästa helg också så han, men det tror jag inte farmor och farfar orkar med.

Idag var vi ute och hämtade pojkarna och fick lunch, sedan skulle vi gå en promenad i norra hamnen men vad kallt det var där, vi fick vända. Det var skönt att komma hem igen och ha det varmt och soligt, ingen vind. Jag satte igång och bakade bullar, imorgon får jag baka lite till. Ludvig fyller ju år på tisdag och då får vi fira honom och så ska han ju ha med sig tårta till dagis också :) Får se vad det blir. Tänk att han redan blir tre år min lilla kille.




Det var falskt alarm på den tredje tanden för Love, jag tror inte att det är någon där än... Svårt att få komma till och känna ordentligt bara.


Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Theo

Underbara bilder =)

Så huslig du är..bakar och fixar =)

stora syster och lillebror - kul ;)

2010-05-23 @ 21:32:05
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback