Ullared *suck*

Ja det är verkligen *suck* att vara på Ullared, morfar kom och möte upp oss idag hemma hos oss och gav frukost till pojkarna och tog med dem till dagis sedan hämtade han dem från dagis också och fixade mat antar jag, sedan så var det Olles tur som jag tror tog med dem till stan och hämtade mormor från jobbet. Sedan var de med mormor och morbror i parken och lekte och fick glass. Jag tror verkligen att de uppskattade denna dagen och som avslut så fick vi lagt dem i sängen själva efter att mormor gått hem.  Tack och lov för familjen när man är i behov av dem.

Jag har varit på Ullared en gång innan för många år sedan och jag tyckte att det var hemskt då och jag vet inte men den känslan kvarstår fast jag förstår ändå nyttan med affären men vad jobbigt jag tyckte att det var. Jag höll på att få panik och få hjärtsnörp vilket jag ofta påpekade för min kära svärmor stackarn... JAg som inte hade planerat att köpa så mycket men det blev massor av saker till barnen, badleksaker som snorkel glasögon och badringar och presenter till Ludvig i födelsedag. Spindelmannen dräkt till Lucas och sopkorg med spindelmannen. VAr sin jacka till dem och mig samt en luvtröja till Emanuel och spjälsängs skydd samt plastad frotté till Ludvig när han skall sluta med blöjor på natten nu vi har inte haft några så stora och bra till Lucas så jag tyckte det var på tiden. Massa massa grejor som jag inte tänkt men ändå ville ha för priset var bra. Men inte massa kläder och ingen mat och inga förbrukningsartiklar som alla andra köpte. Emanuel köpte grill, leksaksbåt till pojkarna, kåsor och lite smått till grillen m.m. Sedan utanför i scorett outlet köpte jag skor och inte vilka skor som helst utan masaj skor hahaha, jag ska rulla fram hihihi :) Träna ryggen litegrann. Hoppas att jag kan bemästra dem och få lite nytta av dem.

Min svärmor köpte massor också men vi fick plats i bilen men vi hade inte kunnat vara fler i bilen som tur var och då får vi ändå plats med sju egentligen.

Imorgon är det jobb och tack och lov för svärmor för än en gång hade jag blandat i hop en tid med morfar så jag fick hjälp i sista minuten :)

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback