Tupperware party!

Ja idag har jag varit på tupperware party för första gången, det kändes speciellt. Jag var den enda som inte varit på sådant innan och jag kände mig lite vilsen. De andra hade ju koll på grejerna och inte jag.... Men jag köpte ingenting i allafall men jag var kanske dum för jag bokade ett eget party istället. Det hade kanske varit lättare att köpa något istället. Men det var faktiskt rätt kul, hon var duktig på att prata och vi fick baka microkladdis och testa grejerna. Sedan fick vi ju naturligtvis äta upp den goda kakan också :)

Måndagen v48 ska jag ha partyt för er som vill komma, jag har bjudit in ca 20 personer tror jag så får vi hoppas att någon kommer och vill köpa. Annars gick det tydligen att beställa genom mig innan också ifall man inte vill gå :) Ju mer jag säljer desto  mer får jag åt mig själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback