WHOOOHOOO

Yippie yippie yippie min neonatalogi tenta som jag hade förra veckan är godkänd, en sten från mitt bröst :)

Tyvärr hade jag ju tenta idag också inom obstetrik och gynekologi och den känns så där, är inte helt säkert på om jag fått godkänd men jag kommer att hoppas ända fram tills jag får svaret. Det har varit väldigt svårt att vara fokuserad och plugga nu när det har varit så mycket plugg det senaste. Några frågor var jag inte beredd på men mycket tror jag att jag svarade rätt på också. Så det är väntetid.....

Idag ska jag på tupperware party och det känns väldigt vuxet, jag vet inte om jag kommer att köpa något vi får se. Har aldrig varit på ett sådant party men jag har för mig att de är rätt så dyrt... Passar nog inte en students plånbok. Men det ska bli kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback