Bye Bye barnvagn :(

Ja idag fick jag sålt vår fina barnvagn som vi har haft till Love, både skönt att slippa ha den ståendes utan att använda den och sorgligt. Jag blir alltid lite melankolisk när jag sålt någon av våra barnvagnar. Det är ju minnen inblandade, Emanuel tycker att jag är löjlig men så är det. Jag minns när vi var på baby-barnmässan och bara skulle titta runt. Jag var kanske bara halvt gångrn och vi var inte på jakt efter en barnvagn då men det var ett endagars erbjudande och vi slog till. Det kändes så häftigt då att ha köpt ny och jag längtade så till att få använda den. Sedan så när vi kom hem från BB så fick vi äntligen ta fram den och vi la i lilla Love i den och skulle hämta pojkarna på dagis. Love halkade liksom ned i vagnen för han var så liten och han syntes inte om man bara kikade ned, så fröknarna trodde att vi var ute och gick med en tom barnvagn :) Minnen..............................

De som köpte den var ett äldre par och det var inget snack om saken han började packa i den i bilen medans jag skulle demonstrera den för henne, jag han knappt visa hur man fällde ihop den. Snabbt gick det och mina pengar fick jag. Hoppas att de tycker att den var lika bra som jag tyckte. Den var väldigt smidig och bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback