Vattenpalatset

I fredags var äntligen två veckors tid i skolan på Borås över för stunden och jag fick pusta ut lite med min familj. Det kändes väldigt skönt efter att knappt hunnit med att se dem under veckorna. Tro inte att jag inte tycker att det är kul i skolan för det är det verkligen men man skulle vilja dela på sig. Love var sjuk förra veckan i feber och jag hade inte möjlighet att vara hemma med min skatt vilket gjorde ont i hjärtat på mig. Tur att Emanuel var hemma en dag och morfar tre dagar.

Skolan är mycket krävande men det är väldigt kul att läsa om allt som har med barnmorskans yrke att göra, synd bara att vi måste visa att vi kan det också för nästa vecka har jag två tentor att arbeta med. Tur att vi sedan åker till Grekland på lördag så att vi kan få lite tid tillsammans och jag kan ligga vid poolen och läsa i kurslitteraturen istället för i soffan hemma. Synd bara att jag kommer missa många bra föreläsningar i skolan den veckan men jag får ta igen det så gott jag kan. Känner att denna resan bokade vi innan sommaren och jag måste prioritera familjen då.

I fredags var vi som sagt i Vattenpalatset i Vänersborg, det har barnen velat en längre tid iallafall Lucas som kommer ihåg. men Ludde ville dit också fast jag tror inte han visste vad det var utan hängde med på lucas entusiasm. Vi hade en jätte mysig heldag i allafall först bada, sedan handla och så avslutning på Mc Donalds så klart.




Så äntligen lite kort på min familj igen!!

Nu kör jag nedräkning till Grekland och väskorna är halvpackade, längtar så mycket.... Det underlättar att slippa tänka på städning och matlagning och av erfarenhet så sover pojkarna middag när man är utomlands eftersom de bränner så mycket energi i poolen och så. Så förhoppningsvis så kommer jag ha gott om tid till att plugga också :)

Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Theo

Härligt med en sån dag tillsammans! =)

Nu har Theo feber,.. får se när de ger med sig - han var bättre idag...

2010-09-26 @ 22:00:35
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com
Postat av: ★ Katta- Mamma till Isabelle o Melvin ★

mysiga badbilder

2010-10-02 @ 18:48:09
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback