2års kalas för lillprinsen

Igår fyllde ju min lilla prins år och vi höll ett litet mysigt kalas med de närmaste. Känns som om det är vad jag orkar med just nu. Men det är alltid trevligt med lite tårta och firande även om det tar på krafterna att ordna med. Tur att jag hade förberett ganska bra igår eftersom jag jobbade hela dagen innan.

Love fattade väl inte riktigt vad det handlade om men han hade ett leende på läpparna hela tiden och var så glad att ha familjen hemma och han tyckte verkligen om paketen även om stackaren inte fick chans att leka med många direkt eftersom storebrorsorna också uppskattade alla nya leksaker.






Love var så glad när han la sig och då fick han äntligen ha alla sina leksaker i fred så han skulle ju naturligtvis ha dem alla i sängen när han sov. Kanske var för att ville vakta dem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback