Bye bye nappis

Jag skriver ju inte allt för ofta här på bloggen, det är inte lätt att komma ihåg när man har tusen andra saker i huvudet. Men idag ska jag fylla på litegrann. Förra veckan hände det som jag tjatat om i över ett halvårs tid, Ludvig slängde nappisen :) Jag frågade han till slut vad ska vi göra för att få dig att sluta med nappen? Skicka dem till tomten? Ge dem till mormor? Hänga dem i ett träd? Då svarade han pappa skall hänga dem under rutschkanan, och då slutade han med dem direkt. Natten till tisdag ja då var det bye bye nappis, nu har Emanuel inte hunnit ut och hänga upp dem än. Men det man inte vet har man inte ont av, de ska upp snart i allafall. MIN DUKTIGA LILLA LUDVIG :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback