Hemtentamen :(

Jag sitter idag hemma och sliter med mina hemtentamen som ska göras denna veckan är det tänkt, tre stycken olika och då ska jag inte klaga för andra i klassen har fyra. Jag har fått en tillgodoräknad som tur är :)
Love fick vara hemmaigår för han är förkyld men jag fick gjort så lite då, så i dag är han ett gränsfall och är på dagis. Jag har lyckligtvis kommit en stor bit på vägen idag vilket är skönt. Dagis har inte ringt ännu så jag hoppas att det går bra, nu ligger han väl snart och sover och lär sova två timmar minst hoppas jag :) Är väl ändå på något stt tur att de blir krassliga när jag är hemma istället för nr jag varit i borås...

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej



Tack för kommentaren på min blogg.

Du frågade om mönstret till dop klänningen har inte hunnit kolla det ännu om jag har någon länk till den. Har den den utskriven på papper den jag använder mig av. Lovar att kolla upp det.

Kram Louise

2011-04-03 @ 16:05:26
URL: http://louiseudden.blogspotcom
Postat av: Louise

hej igen om du kollar denna länk så hittar du mallen som jag använt.

http://anneliscrapkort.blogspot.com/search?updated-min=2010-01-01T00%3A00%3A00%2B01%3A00&updated-max=2011-01-01T00%3A00%3A00%2B01%3A00&max-results=50

2011-04-03 @ 18:01:31
URL: http://louiseudden.blogspotcom
Postat av: Sandra Lodin

Hej jag ska göra en hemtentamina för en kurs i Historia A.



Kan du förklara för mig hur man gör en sån?



Med vänlig hälsning

Sandra Lodin

2011-05-19 @ 14:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback