Happy Birthday to you!!!

Grattis grattis på födelsedagen Emanuel, Ingrid och Bror som alla fyller år idag...
Vi har firat Emanuel med tårta, blommor, paket, teckning och sång här hemma. På söndag ska resten av familjen komma på kalas.

Idag har jag återigen varit i skolan med Love vilket som vanligt går bra men nu är jag trött på allt som heter skola. Jag har tenta nästa vecka och sedan nästa vecka igen.. Sedan litet jullov och gruppredovisning. Usch..... Tröttsamt. Men jag får vara stolt sedan när det är över.

Idag färgade jag håret men som vanligt blir det ju aldrig samma färg som på kartongen men det får gå, roligt med lite förändring i allafall. Det är någon form av blond nyans lite åt guld hållet. Gör säkert lite slingor någon dag också...

Nu ska jag snart lägga mig och det känner jag att jag är värd, imorgon får jag ta igen mig lite när barnen är på dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback