Kolmården del 2

Ja nu är vi åter på vägen efter att ha fått i oss lite skräpmat. Det ska verkligen bli skönt att komma hem och ta det lite lugnt.

Det har inte varit så bekvämt att vandra runt på kolmården med magen i alla backar och med två ungar åt var sitt håll. Jag har haft jätte mycket sammandragningar men de lugnar sig när jag tar det lugnt.

Det ska verkligen bli skönt att få ut bebisen, jag längtar. Nu ska vi till fotografen den 8:e augusti och därefter får den komma när som helst.

Här kommer lite fler kort från kolmården.

 




 
 
 

Nä nu får de räcka med bilder för den här gången, jag blir lite åksjuk när man gör detta i bilen. Så hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback