Söndag igen.

Ja då var tyvärr ännu en helg över, fast jag arbetar kväll imorgon så jag har förmiddagen kvar i allafall. Det känns skönt. Jag har haft så fruktansvärt ont i ryggen denna helgen så det är verkligen tur att jag inte jobbar mer än en denna veckan och en kväll. Jag vet inte om jag kommer klara det ens för jag fixar knappt att köra bil längre. Det ska bli otroligt skönt att få gå hem, jag längtar.

I lördags var vi först och åt middag hos mina föräldrar och då träffade vi min storebror Ulf som har kommit hem på semester, det var roligt. Sedan åkte vi ut till Lysekil för att kolla på bilar på cruisingen. Min lillebror åkte med sin kompis i följet som i princip varje år. Tyvärr var den bilen två sittsig annars tänkte jag att Lucas skulle fått åka ett varv.

I dag har Emanuel grejat och jag virkat, sedan var jag uppe på dagis och städade medans Ludde sov middag. Putsade fönster, tvättade toaletter och fönsterbräder. Tråkigt men nödvändigt, nu när barnen sover är Emanuel uppe och dammsuger och moppar. Men sedan är vår vecka över tack och lov. En cykeltur med fika hemma hos mormor och morfar han vi med också.

Jag lägger ut ett kort på Lucas från i kväll, han somnade så roligt i soffan. Sen säger jag godnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback