Packning

Ja nu har jag i princip packat färdigt allt så det ska bara vara att packa in i bilen i morgon. Det känns skönt men man är helt slut nu efteråt. Har säkert glömt något men det får vara i såfall.

Fick tillbaka kommentarer på mitt arbete jag skickade in igår, det kändes så där. Egentligen är det inte så svårt men det tar alltid tid att rätta till även små saker och det vill till att hinna det nu när vi ska vara borta. JAg har ju inte lust att plugga häcken av mig där nere. Lite grann måste jag väl men jag måste få ha ledigt också. Usch jag gillar verkligen inte denna kursen, den är krävande.

Mormor har varit här och lekt med barnen och sagt hejdå, men de blir så uppe i varv. Ludvig lägger sig nu som tur är och Lucas skall snart få lägga sig. JAg tänker iallafall gå ner och ta ett bad och försöka slappna av. Jag känner att jag har lite mycket kring mig nu.

Hoppas att vädret där nere kommer vara bra, jag vill få lite färg och kunna gå i shorts och linne.

Nu har jag bokat tid till köns bestämmande ultraljud, det ska blir roligt men just nu känns det inte jätte viktigt att veta. Lucas säger att jag vet att det är en tjej fast egentligen vill jag ha en pojke till. Han är rolig jag försökte fråga varför han inte trodde att det var en pojk men jag fick inget svar.

Nu ska jag lägga mig i badet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback