Projektplan

Usch har suttit framför datorn en lång stund nu och försökt plugga med någonting som jag inte tycker är kul och som jag inte har tid till eller rktigt förstår. Det är hopplöst. Vi skall göra en projektplan och jag har mailat in den precis för bedömning, det känns hemskt när man har gjort ett halv taskigt jobb. Hoppas att kritiken inte blir för hård bara för jag måste klara kursen och har inte mycket ork kvar.

Tack och lov för att vi ska få semester nu, jag behöver verkligen det. Jag lånade en våg av mamma idag. Tänkte att jag skulle försöka väga väskorna imorgon för att få ett hum om vikten. Man vill ju inte stå där och ha övervikt.

Nä nu måste jag sova, är elt fruktansvärt slut ochhar så ont i bäckenet.

Godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback