Tårta

Ja nu sitter jag och pluggar fast inte helhjärtat då jag har tv:n på det är så vansinningt tråkigt att plugga men nästa vecka är sista veckan i skolan fast det innebär inte att jag bli godkänd förståss.

Ikväll har jag även bakat en födelsedags tårta till Ludvig som han kan ta med sig till dagis imorgon för att fira. Den blev i form av en skölppadda men inte så bra jag ville att den skulle bli. JAg hade tänkt göra en nyckelpiga men orkade inte oc hade inte rätt färger. Men jag skickar med kort på hur den blev. När Lucas fyllde år fick han en draktårta jag lägger ut en bild på den senare också, kommer inte åt den just nu.

Godnatt

 
 Sista kortet på Ludvig som 1åring imorgon blir det 2år istället, otroligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback