Marcus 30år.

Jepp idag har vi haft kalas för Marcus som fyller 30år på måndag. GRATTIS..

Barnen var som tokiga och sprang runt och lekte jaga med varandra. Lucas och Joel var helt slut och svettiga. Men det var härligt att se, jag tror att det var första gången de riktigt lekte med varandra. Det bådar gott för framtiden.

Marcus och Glenn höll Love och bilderna kommer här.
 
Här kommer kort på Marcus som blåser ut ljuset.


Igår var mormor här och badade Love i handfatet, detta behövde inte varken Lucas eller Ludvig göra men jag och mina syskon gjorde det när vi var små och denna gången har jag kommit på att det är väldigt behändigt. Så här kommer kort på det.

Nu sitter jag och ser på överlevarna på tv 4 mycket bra serie men den slutar idag tyvärr. Annars har jag gått med i facebook tillslut och sitter och försöker bemästra denna. Tycker att det är lite rörigt men det ska väl gå. Så nu slutar jag för idag.
Godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback