Vilo-dag

Idag är det en riktig vilar dag här hemma, sååå skönt synd bara att jag inte kan njuta av den som jag skulle vilja. Är ju mer eller mindre tvingad till vila då jag har fått magsår, ja så kan det bli i bland men idag känns det ändå lite bättre i magen än vad det har gjort. Men det är svårt att ta det lugnt och bara acceptera att kroppen inte orkar som man vill. Jag fick rejäl sovmorgon idag vilket var härligt, vaknar ju flera gånger på natten eftersom det värker men på morognen sov jag som ett litet barn ändå.

Möttes också på förmiddagen av ett härligt leende på trappan som kom med fin fina blommor till mig :) Tur att man har härliga vänner, tänk vad det värmer :)


Emanuel har tillbringat dagen med barnen hos farmor så de har haft det bra också tror jag, får se när de vill komma hem igen. Vill ju kunna mysa lite med familjen idag också även om jag inte kan lyfta Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback