Stockholm del 1


Jag har inte hunnit ladda ur alla kort än så det får bli inlägg i två delar från stockholm... Ja vi var ju där och bodde på hotell över luciahelgen. Vi bodde på scandic norra bantorget och det var ett jätte fint hotell, mycket bättre än vi väntat oss och så nära stan. Jag fick chans att shoppa allt jag ville eftersom det var så nära, nu köpte jag ju inte så mycket ändå men det var skönt att kunna gå och fönster shoppa i allafall. Jag hade ju Love med mig i vagnen så jag var ju inte helt fri men ändå.. Emanuel var på hotellrummet när barnen vilade medan jag fick min chans att vara ute själv. På lördagen var vi på junibacken och det var jätte bra eftersom det var så lite folk och vi fick se en pippi föreställning. På söndagen var vi på skansen och det var också bra eftersom vi var där så tidigt var det ingen kö, men när vi gick därifrån var det lång kö. Så vi hade tur hela tiden...







Så nu har jag äntligen lagt ut några kort från stockholm och junibacken.. Senare lägger jag ut kort från skansen och lucia på dagis och pulka åkningen igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback