Måndag igen..


Ja då är måndagen snart över, är rätt trött efter att ha haft barnen hemma. Emanuel har jobbat över idag också och kom hem precis så han skall lägga Lucas. Jag har tur som har Lucas i allafall för han passade Love imorse så jag fick duschat i fred. *skönt* Sedan har han och Ludvig lekt ute i sandlådan stor del av dagen vilket har varit en lättnad. De leker väldigt bra ihop nuförtiden. Så jag hann plugga lite och sedan tog vi tillflykten till mormor som gjorde god mat till oss och sedan följde hon med oss hem och lade Ludvig för mig. Toppen med föräldrar...

 
Så här såg det ut i helgen när Emanuel gjorde hål i väggen, nu är där ingen vägg...






Bilder från vår promenad. Imorgon är det skoldag för mig och Love...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback