Stockholm 2010

I helgen hade vi en barnfri helg i Stockholm, det var kul två nätter borta på hotell. Kändes konstigt att vara utan barnen och Lucas var dålig i hosta hemma så man längtade lite hem. Men barnen hade nog inte saknat oss så mycket i allafall för de hade det kul hos mormor och morfar :) Vi tog med oss Björn och Olle upp och sedan träffade vi Ulf och Klas i Stockholm så alla syskon utan Per var med. Vi gick i gamla stan och var på Ost asiatiska museet om det är så det heter. De hade utställning med den första kejsarens kinesiska terrakotta armé. Det var kul men det var ju inte så många statyer som vi trodde, de var ju bara några stycken. Vi åt på mongolisk restaurang och shoppade litegrann. Det är svårt att hinna med allt vi ville göra när vi är så många som är med. Jag fick i allafall med hälften till Drottningholms julmarknad även om den var liten var det mycket mysigt. Men som alltid är det väldigt skönt att vara hemma igen. Mormor och morfar behövde nog vila upp sig efteråt för de fick inte så mycket sömn.
Drottningholm
Julmarknaden

Klas

Ulf testar rullstolen på museét.





Bilderna är dåliga för de är tagna med min mobil som inte tar så bra bilder om inte allt står still...

Kommentarer
Postat av: Christian Rudolf

Hej



Jag heter Christian R(flickrbilder.se/om/) och jag bildbloggar på Flickrbilder.se. Nu vet jag inte om

du känner till Flickr men det är en av världens största bildtjänster och faktum är att det finns

så mkt bilder att man alltid hittar exceptionella bilder(tex om Katter ;-) flickrbilder.se/2010/11/tio-galna-kattbilder-fran-flickr.



Anledningen till att jag mailar dig är att jag ville tipsa om min blogg, flickrbilder.se och fråga om du

vill lägge till den till din bloggrulle/länklista? Som tack för hjälpen skickar jag över en trisslott

till dig och förhoppningen att den är en stor vinstlott.



Är det möjligt?



Christian

0708140833

twitter.com/#!/rudolfchristian

2010-12-20 @ 17:58:44
URL: http://flickrbilder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback