Fredags mys!!!!

Jag har inte skrivit på ett tag nu, jag har denna veckan börjar på min tjänst i hemsjukvården så jag har haft fullt upp. I Onsdags var vi och fikade och hade Mulle avslutningen med barnen på dagis vilket var jätte mysigt och lyckat. Idag har vi tillbringat stor del av dagen i affärer på bland annat torp och bygg-max men barnen har faktiskt haft det kul i allafall. Vi har sedan myst hemma i soffan med pingvinerna från madagaskar och ostbågar som är Emanuels favvo. Jag håller på att baka bullar nu ifall vi tar en tur till Nordens Ark imorgon. Medans jag väntar så ser Emanuel och jag på Sherlock Holmes :)
Ha en bra kväll alla, uppdaterar med bilder imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback