Härlig stranddag!

Vi gjorde ordning oss och åkte ned till stranden på förmiddagen och där har vi varit fram tills nu och haft det jätte skönt. Ingen av oss har badat dock det kändes lite för kallt, men det var flera andra som gjorde det. Vi hade med oss pick-nick och har verkligen bara njutit av det sköna vädret. Det fläktade härligt också. Jag hjälpte pojkaran att fiska krabbor som dom tycker om så mycket, vi glömde metorna så det fick bli händerna men det tycker jag nästan är enklast ändå. Lite färg har vi nog fått men jag smörjde in oss så jag hoppas att vi har klarat oss från att bli brända.

Sedan ska vi snart åka in till stan för cruisingen är idag och jag tror nog att lillbrorsan Per som vanligt ska vara chaffis åt någon eller sig själv.

Här är lite härliga bilder.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback