Ännu mera plugg!

Det känns som om jag inte gör annat än att plugga just nu och det kan ju bero på att det är i princip allt jag gör också.... Jag har tenta inom obstetrik och gynekologi nu på torsdag och den känns väldigt maffig just nu och jag får hoppas apå att jag kommer klara mig men det är väldigt mycket. Jag tror att det är extra tungt eftersom vi inte hunnit återhämta oss från den förra tentan i torsdags, allt är så tätt. Sedan är det ju dags för förlossningen redan nästa vecka och det ser jag fram emot med skräckblandad förtjusning. Det kommer verkligen att bli väldigt häftigt att vara där.


Kommentarer
Postat av: Aina Andersson

Ja, vi ses kanske där:-)



Lycka till vidare med alla tentor:-)

2010-11-02 @ 19:47:10
URL: http://akk76.blogspot.com/
Postat av: Veronica - mamma till Theo

Var har du plats att praktisera?

2010-11-02 @ 20:01:09
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback