Innovatum

I fredags hade vi en härlig familje utflykt till Innovatum i Trollhättan, hade tänkt åka till vattenpalatset men det var stängt då. Men det var så väldigt mycket bättre på Innovatum än vi hade trott och barnen var helt sålda. Vi hade verkligen en toppen dag. Här är lite bilder..

Lucas leker i affären.

Love leker i baby rummet.

Jag kör någon konstig grej...


Emanuel bygger ett torn.

Så här blev det!

Vi byggde båtar som vi tävlade med, min var bäst men Emanuel håller nog inte med :)

Lucas plockar bollar :) Han är väldigt duktig.

Nu händer det mycket med Love, han växer och lär sig så mycket hela tiden. Han kör runt med bilar på golvet och brummar, han klappar händerna, vinkar och kryper runt så fint. Han ställer sig upp och står själv, han går mellan möbler. Han har precis lärt sig krypa i trappor, så nu får vi passa ännu mera. Imorgon är hans första långa dag på dagis efter inskolnings veckorna, suck.. Men fröknarna säger att det är inga som helst problem det har fungera så bra allting. Han brås väl på sina bröder för de var ju också väldigt lätta.

Har varit och valt ut vilka bilder jag ska få i album från Lasses foto, alla blev verkligen jätte bra och det ska bli kul att få hem dem i denna veckan. Ett jätte fint syskon kort lyckades vi med också.

Nu har jag nedräkning för på onsdag ska jag operera min aögon efter lång väntan, jag är lite nervös men det är tur att man får lugnande innan. Det kommer vara hemskt efteråt bara, fick ju försmak av det efter förundersökningen som inte var rolig heller. Överallt annars men ögonen är ju otäcka alltså.

Imorgon är ledigheten från jobbet slut och jag ska upp och jobba, känns lite nervöst, inser att det kommer bli en tuff dag... Rond också direkt på morgonen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback