Påsken 2011

Ett sådant otroligt väder vi har haft denna påsken, det har varit helt fantastiskt. Solen ger så mycket energi till mitt trötta sinne :) Vi har verkligen passat på att vara ute med barnen nästan hela dagarna och det har varit toppen. Har inte haft sådan ork på väldigt länge! Yippie för solen!!!!!

Påsken har varit härlig, lugnt firande för oss. Bara njutit. Vi gick påskgubbar med barnen på påskafton till några hus och sedan åt vi lunch hos farmor och farfar. En lugn härlig kväll hemma med familjen efteråt och idag har vi ätit påska lamm hos mormor och morfar, med årets första rabarberpaj! MUMS jag älskar rabaraber :)

Imorgon blir det kalas för min svåger, men först ett pass på förlossningen för att tjäna ihop mina 50 förlossningar :) Det går framåt men sakta. Men en sak är säker, förlossningar är underbara ....

Här kommer härliga påsk/vårkort från helgen!

Min lilla mormor fick besök av oss.

Härliga vår!

Lovely Love...


Usch inte gott med sand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback