Praktik tid!

Jag har haft väldigt fullt upp det senaste och haft svårt att hinna med att blogga. Nu har jag min sista förlossningspraktik och det känns som en berg och dal bana minst sagt. Jag älskar att vara på förlossningen och det är verkligen en häftig och härlig upplevelse att se och få vara med att hjälpa ett barn till världen. Man vill kunna allt och hantera alla situationer, man får panik över den korta tiden man har kvar, ibland är man stolt, ibland känner man sig värdelös, stress över att få ihop sina förlossningar... Det är så många känslor på en och samma gång. Jag hoppas verkligen att jag blir duktig någon gång och känner mig duktig. Men en sak är säker och det är att det är roligt att vara på förlossningen, det är häftigt och lärorikt och spännande. Det är en utmaning!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback