Härligt badande i Gullmarn.

Idag tog vi en tur ned til govik igen, vi har varit där ett par gånger under sommaren. Vi har även testat andra badplatser runt omkring med govik är där jag växte upp och även där Lucas känner sig mest hemma så han får bestämma platsen. Han känner sig trygg med att stå på bryggan där och älskar att fiska och meta krabbor. Men idag gjorde han faktiskt inte det utan lekte i vattnet för än gångs skull med sina bröder. De hade jätte kul och lekte båtar med sina nya crocs skor. Love han badade hysteriskt mycket idag, hoppade från bryggan utan att ens titta om jag tog emot, en gång hoppade han tom utan mig och hamnade under vattnet men det gick bra för jag stod ju där brevid och fick upp honom snabbt och han var i direkt efter igen. Han och Ludde låg i vattnet som två sälar och ålade runt, tyvärr är ju musselskalen rätt vassa så det blev ett stor plåstrer på knät också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback