Stora framsteg idag :)

Idag kan jag bara meddela alla intresserade att vi har en stor 6-årig kille som gjorde mamma och pappa stolta till tårar idag.
Vi cyklar inte mycket med barnen utan nån gång då och då ned till mormor och morfar, så de har inte haft chansen att lära sig cykla så snabbt. Men nu tyckte vi att det verkligen  var på tiden att Lucas skulle cykla. Jag tog med barnen i söndags och cyklade hos mormor och morfar och vi höjde då stödhjulen för Lucas så att han bara hade dem som stöd litegrann. Sedan har han kört en sväng med cykeln varje dag när vi gått en promenad oh idag tog vi av stödhjulen helt och det var lite vingligt men han CYKLADE efter 10min helt själv och nu går det inte att se att han hade stödhjul på så sent som idag. Vilken kille, jag som trodde det skulle bli svårtm han fixade det helt själv utan någon övning eller vidare cykelvana innan :)
Snacka om stolta föräldrar..
GRATTIS LUCAS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat lucas!

2011-08-25 @ 18:26:38
Postat av: Ingrid

Hurra! och grattis

2011-08-29 @ 01:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback