Nyår 2010

Här kommer lite mer uppdateringar, jag har varit fantastiskt dålig på att blogga det senaste. Jag har levt i en liten bubbla under jul och nyår, det har varit härligt :) Men nu är det tillbaka till allvaret igen. Barnen är på dagis i dag och jag pluggar det sista, sedan skall jag köra till Borås imorgon och stanna där ett par dagar. Men det ska bli jätte kul också, att träffa alla och reflektera över allt man har varit med om under praktiken men personer i samma sits. Sedan nästa vecka börjar ny praktik på BB, ska bli kul.

Nyår i allafall då fyllde jag ju 28år och det kändes så där, jag är inte nöjd med att komma närmare 30år men det ska jag nog överleva också. Det är ju faktiskt hela två år kvar :) Jag blev uppvaktad i sängen med frukost och paket som jag önskat, älskar frukost på sängen. Men innan jag vaknat till hade mina små älsklingar öppnat paketen och Love ätit upp mina mackor.  Så kan det gå...

Jag hade kalas här hemma sedan men familjerna och bjöd på tårta oh muffins. Fick fina presenter :) Tack alla. Sedan firade vi nyår hemma hos Eva & Klas som bjudit dit oss. Det var trevligt och avslappnat som vanligt, god mat, goda vänner och barnen som härjade för fullt  i huset. Raketer sköt vi vid tolvslaget och av fem barn så var det nog bara lucas som älskade det, Ludde, Love, Jenny och Madelen grät en efter en. Ludde var helt hysterisk så han och Jenny fick gå in, Love fick sätta sig och somna i bilen tills vi var klara. Lucas ville skjuta mer när det var slut :)

M;en ett riktigt gott avslut på året!

Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Theo & gravid med nummer 2

Spännande med ny praktik. BB hade du inte vart på innan eller?`



Theo stensov över tolvslaget!

2011-01-10 @ 18:31:13
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback