Canvas tavla

Länge har jag funderat på att skaffa mig en canvas tavla att ha på väggen, en sådan som är gjord av duk med foto på. Jag har tänkt på detta länge men aldrig tagit mig tid att fixa en eftersom jag har så svårt att välja ett foto att framkalla. Men nu har jag fått möjligheten att göra detta, och det ska bli så spännande att se resultatet på tavlan.

Jag har beställt den från extrafilm som nu har bytt namn till smartphoto, jag brukar beställa då och då från dem men oftast vanliga framkallningar av kort och fotoböcker. Fick hem en fotobok idag som jag beställde i veckan från vår resa till Grekland som vi gjorde förra året, pojkarna älskade att vara där och Lucas gick och la sig med fotoboken förut han ville titta på alla härliga kort från Rodos gamla stad. Det var hans favorit.

Men tillbaka till canvastavlan nu, jag valde att göra en liten så får vi se hur den blir ifall man vågar beställa en större senare. Som vanligt är favorit objektet för framkallning mina kära barns ansikten så det fick det blir. En liten tripp, trapp, trull tavla med ett kort på varje barn och ett med dem alla tillsammans. Jag valde att inte ha dem i färg utan tog med svartvita kort och svart vit bakgrund. Såg fräckt ut på hemsidan, hoppas det blir det i verkligheten också. Tänkte att den blir lättare att placera hemma ifall den inte är i färg. Tyckte att det var kul att man inte bara behövde välja ett kort utan fick plats med flera eftersom jag har svårt med val. Men man kan naturligtvis ha bara ett kort också, det fanns flera olika bakgrunder och designer eller om man bara vill ha endast ett kort. Sedan kunde man välja till ramar och text på tavlan så det är bara fantasin som sätter gränserna, eller hur.

Kolla ni också om ni vill ha en på www.smartphoto.se jag ska självklart visa resultatet senare också, tack till smartphoto för rabattkoden som gjorde det möjligt för mig att testa en tavla idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback