Fullt upp.

Idag kände jag att jag  behövde aktivera barnen och då egentligen mest för min skull så jag inte skulle bli totalt galen när de leker över hela huset då vädret inte var så bra att leka ute i...

Jag packade till Nordens ark och ner med regnkläder och hela tjosan, tror ni inte att det blir kanon väder där då och att det var helt fullt i folk i parken. Men som tur är när vi har årskort fick vi gå förbi åtminstonde halva kön, vi måste ju komma upp en bit för att möta hon som står och tar emot kontanter. Men vi fick en riktigt härlig dag där och när vikom hem fortsatte vi dagen till govik men då blåste det naturligtvis så det var inte alls så där jätte behagligt. Men barnen älskade att få leka av sig med vattnet, Lucas fiskade räkor, fiskar och metade krabbor. Love badade och Ludde lekte med vattenkanna.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback