Midsommar

Lite blogg torka råder från min sida, tyvärr... Får bli flera inlägg idag som kompensation. Nu har jag varit tillbaka på mitt jobb i några veckor och det är väldigt skönt att bara få ha rollen som sjuksköterska och känna sig ansvarig och inte vara en student hela tiden. Sedan är det ju ett plus att jag har världens bästa kollegor. Det gör alltid arbetet givande :)

Midsommar var jag ledig hela helgen och det var härligt, vi firade lugnt på midsommarafton med att vara på Nordens Ark. Jag älskar ju detta stället och det är mysigt att ta med vänner och familj och en picknick korg för att sedan gå runt på en härligt promenad i parken.






Tidigare i veckan firade vi midsommaren på pojkarnas dagis Ankdammen. Då såg det ut så här :)


Det var avtackning för barnen som går till skolan samma dag och här får Lucas sin varmt förtjänade avslutningsros. Denna var han mycket stolt över :) Min fina stora lilla pojke som skall börja skolan...

Stolt far och son.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback