Tur till skogen

Idag regnar det här hemma och jag som hade tänkt att ligga på stranden och slappa idag också. Igår badade jag så mycket när vi var i govik, så så mycket har jag nog inte badat sen jag gick i skolan... Det var så varmt på land att jag bara var tvungen att gå och bada hela tiden. Jag gick ut och doppade Love med och Ludde två gånger, Lucas var den enda som inte badade. Han hade då rakt inte tid för han fångat fiskar med sin hov och räkor och krabbor med sin meta. Barnen älskar verkligen att vara på stranden och oftast så sköter de sig själv där vilket är häääääärligt. Men Love är lite svår aktiverad när jag är med, han vill hemskt gärna bara sitta i mitt knä och fika. Får försöka ändra på det där, men när han somnade eller snarare sloknade i vagnen så fick vi en riktigt skön lugn stund för oss själva jag och min kompis som var med.

Ludvig och hans kompis sprang i och ur vattnet och doppade sig en bra stund och det är härligt att se de ha så roligt...






Lite bilder från vår härliga strand dag i går och nu lite mer påklädda bilder från skogen idag.




Detta sista kortet har Ludvig som fotograf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback