Fettisdag, MUMS!

Idag är det fettisdagen :) Jag fick tillslut till ett par semlor men de släta bullarna var slut i Brastad idag så Emanuel fick springa i två affärer i Lysekil för att till slut hitta den sista påsen :) Så vi fick våra älskade semlor. Men Ludde ville inte ha och Love masakerade en halv semla, fast det han fick i sig tyckte han om. Lucas har inte ätit sin ännu, det får bli kvällsmat för han har varit hos grannen. Men jag och Emanuel fick ätit var sin i allafall och det räcker till en till i kväll när barnen lagt sig :)



Annars så är det väldigt mycket plugg som gäller denna veckan, för nästa blir en långkörare i skolan i Borås. Då kommer jag vara borta från mån-fre och så länge har jag aldrig varit från familjen så det känns så där. Men det finns andra i klassen som har det betydligt värre än jag...

Jag fick hem ett paket på postenidag med min vinst från Sockerrus tävling :) Det ska bli roligt att inviga dessa fina saker jag fick.

Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Theo & gravid med nummer 2

Gott med semlor! Fin vinst också - kul att vinna!

Hoppas de är bättre med Loves hand!

2011-03-09 @ 08:31:30
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback