Mors dag.

Idag är det mors dag och det fick jag firat med scones och paket. Så jag är jätte nöjd. Sedan åkte jag och barnen en tur till Nordens Ark med mormor och morfar som inte var med och firade Ludvig igår och då fick han sina paket där istället. Det var en härlig dag, lite blåst och lite kallt men ändå jätte bra. Idag fick vi se tigrarna riktigt bra också eftersom det var matning.

Annars idag är det lite skolarbete och lite planering, packning som gäller för imorgon bär det av till Borås igen för sista gången denna terminen och sedan är det bara en termin kvar efter sommaren så att säga att ett år gått fort för mig det stämmer verkligen. Det känns lite surrealistiskt att veta att man bara har två kurser kvar innan man är färdig barnmorska....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback