Unicef Humorgalan

David puffDavid puff




















Igår fick vi chansen att vara på plats på humorgalan i Stockholm som Unicef höll för att få in världsföräldrar. Jag är så glad att jag är världsförälder för det är hemska bilder som visas hur barn lever världen över. Tänk vad vi borde vara tacksamma för hur vi har det här hemma och ändå klagar man över små saker.

Så jag uppmanar alla att bli världsförälder, du ger 100 kronor i månaden som gör stor nytta.

Vi hade jätte kul på plats i allafall, det är inte alla dagar man får mingla med kändisar. På min lista av kändisar som vi såg igår är:
* Renée Nyberg * Karin Da Silva * E-type * Pernilla wahlgren * David Hellenius * Kristin Kaspersen * Kicken * Ernst Billgren * Andreas lundstedt * Eva Röse * Melker "kocken" * Kajsa Bergkvist * Mark Levengood * Peter settman * Tommy Körberg * Morgan alling * Vinnaren från Anna ankas assistent med fler....

Vi var ju lite tråkiga och stannade inte hela kvällen ut, men vi var en stund på efterfesten i allafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback