Ny vecka nya utmaningar

Nu är skolstarten verkligen igång för min del och det kommer bli en hel del pluggande framöver, blandat med en del roligt på helgerna så klart. Men har jag fixat det hitills så ska jag nog se till att ro denna sista terminen i hamn även om jag är lite nervös över att bara ha 7 veckor praktik kvar. Skulle gärna vilja ha flera för färdig kommer jag inte känna mig.

Idag har jag bokat tider för intervjuer med barnmorskor inför min D-uppsats, ska bli kul men är väldigt nervös ändå. Fats jag redan skrivit en och klarat mig :)


Kommentarer
Postat av: Eva J

Det klarar du fint denna gång också. Kämpa på!

2011-09-05 @ 20:06:43
Postat av: victoria

Hej!



Jag har en tävling där man kan vinna en valfri vara från Erikas Garderob eller Runns.se. Du får väldigt gärna vara med! :)



http://vickelido.blogg.se/2011/september/vinn-valfri-vara-fran-erikas-garderob-eller-r.html



MVH Victoria

2011-09-10 @ 00:57:05
URL: http://vickelido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback