Äntligen

Jag har jobbat och jobbat och jobbat jätte mycket nu och det bara fortsätter. Jag jobbade hela förra veckan förutom torsdagen och den var jag i skolan på, jag har arbetat denna helgen och arbetar hela denna veckan förutom torsdag då jag är i skolan. Suck, det känns inte riktigt mänskligt men det är ju jag som har valt att gå i skolan så jag får stå ut tills havandeskapspenningen börjar. Den har jag i allafall fått beviljad från och med 11 juli, och så har jag en veckas semester i turkiet nu den 9maj. Det ska bli så otroligt skönt och jag längtar. Undrar bara hur det ska gå med mina fötter om de ska svullna jätte mycket. De var rätt svullna igår efter att ha jobbat hela dagen och inte haft stödstrumpor. Hemskt....

Jag känner mig stor som en val nu och jag hoppas verkligen att jag slipper bli enorm men det verkar ju inte ljust i nuläget. Jag har vansinnigt ont i bäcken och rygg också så det vill nog till att klara av att jobba till 11 juli.I värsta fall får jag väl sjukskriva mig.

I torsdags så var vi med Lucas och grannen Erik på cirkus skratt, de tyckte at det var roligt stundvis men det var ingen höjda cirkus. Tur att vi fick iljetterna från LEVA i lysekil för hade jag behövt betala flera hundra för det så hade jag inte varit glad. Ludvig fick vara hos farmor och farfar under tiden, han fck passa på att leka med Joel som också var där.

I Lördags var det ju så fint väder att Lucas och Ludig sprang barfota i trädgården i shorts och t-shirt, det var härligt. Jag passade på att greja lite i trädgården och plantera blommor medans Emanuel klippte gräsmattan. Efter kom Per och så grillade vi lite innan det var dags att åka till jobbet. I går söndag så fick vi äta årets första rabarberpaj hos mormor och morfar smaskens, det har jag längtat efter. PÅ kvällen kom farfar och farmor samt Hanna och åt scones och tittade på Lucas nya rum.

Nu ska jag greja och plugga lite innan det är dags för jobbet.

Ha det bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback