helgen!

Vi började helgen med att i fredags bara jobba halvdag för att sedan åka till uddevalla och göra ultraljudet... Det var härligt att se bebisen i magen. Det är bara en som sagt, tur kanske men två hade varit roligt det med. Ska se om jag kan lägga ut någon bild senare. Allt verkade bra i allafall och datumet blev som tidigare fast två dagar senare men det var bara för att hon tyckte att det lät roligare med 090909. Jag hade tänkt att försöka kika efter könet men det gick inte bebisen vägrade vända sig. Men vi får väl se om vi tar reda på det ändå.

Lördagen tillbringade vi på bröllop för Emanuels kusin kristina och hennes David. Det var mycket trevligt fast jag var helt slut under kvällen och fötterna svullna så jag fick knappt i dem i finskorna i slutet av kvällen. Men jag är nöjd ändå, klänningen hade kunnat sitta lite lösare jag valde inte den bästa modellen att ha på sig med en växande mage under.

Söndagen idag har vi tagit det lugnt på, jag fick sovmorgon och sedan har vi grejat hemma. Jag planterade lite blommor ute och har satt upp påskris. Emanuel har bytat fönstret i Lucas rum så nu är det bara lite lister kvar tror jag. Lucas längtar. Vi hann med promenad och cykeltur också, härligt fast det blåste lite.

Imorgon är det jobb som vanligt och sedan skall vi på kalas för pappa som fyller år....

Godnatt, lägger ut bilder imorgon om jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback