Besök av pojkarna!

Ja i natt blev det inte så mycket sömn för mig, grannes bebis Ingemar skrek mycket för stackars mamma och sen så väckte de mig var fjärde timme för amning och tillägg till Love men jag var ändå relativt pigg i morse när jag gick upp.

idag har vi varit på röntgen av höfterna och det var helt okej, sedan har pojkarna varit här på besök och gett Love var sin nalle och pappa token har givit mig en fantastiskt fin systemkamera som jag alltid har önskat mig. Vet inte hur han lyckades med det utan att jag annade något och hur han hade råd med det, men han hade tydligen planerat för det länge. Jag är otroligt imponerad och det var väldigt snällt av honom med tanke på att jag bad om gele hjärtan i present. Men det är verkligen roligt att ta kort med den och det är skillnad i bildkvalitén. TACK TACK...

Pojkarna tyckte mycket om sin lillebror men de fick också var sin storebror present som i slutändan blev mer intressant än Love. Men det klappade och pussade och höll honom bägge två och vill naturligtvis att vi bägge kommer hem snart. Troligtvis får vi inte åka förrän torsdag.

Inatt skall de ta PKU provet, konstigt men sant. JAg har även pumpat och vägt Love innan och efter matning idag så det är troligtvis slut med tillägget nu som tur är för mjölk det har jag. Skönt för han verkade inte tycka om det ändå och jag slipper gärna bli väckt mitt inatten var fjärde timma om det inte är av Love själv.

Jag har även ringt och preliminär bokat dopdag söndagen den 27 september så alla vet det nu så boka inget annat då alla som vet att ni blir bjudna!

Lägger ut lite kort nu sen ska jag vila en stund.
Kramar
 



Och ja jag fuskar med napp, alla vet väl att jag gör som jag själv tycker är bäst!


Kommentarer
Postat av: Inger Grünning

Hej Anna!

Önskar dej o Emanuel Lycka till med den nye lille prinsen!

vilka fina bilder och små berättelser ur vardagen! Men jag bara undrar, hur du hinner med?

Eva o Lars kom hit i går kväll, det är så roligt med deras höstbesök! Just nu har de åkt till moster Bojan och senare i eftermiddag ska vi åka tillsammans till Brokinds sluss och hälsa på Gunvor och Nisse. Det är verkligt vackert höstväder, så det blir säkert fint vid Kinda Kanal.

Jag ska skicka din bloggaddress till Maria, så hon får lite trevlig läsning.

Hälsningar till er alla,

Inger.

2009-08-20 @ 11:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback