Fredag

Hejsan
Nu har vi precis kommit hem från Lysekil, vi har varit hos farmor och farfar som nästan varje fredag. Vi brukar äta räkmacka med dem då. Mums tycker jag i vanliga fall men idag mådde jag lite så där så jag åt inga räkor men Emanuel åt nog för mig också. Sedan var vi och handlade lite godis åt oss för Lucas får fredagsmys i stället för lördagsgodis.

Imorgon så ska Lucas och vi åka till baby & barn mässan och ikea tror jag sedan får vi se vad vi gör eller vad det blir av det. Tänkte äta lite gott också. Vi vill ge Lucas lite extra uppmärksamhet en dag, tror att han behöver det. Han växer så mycket nu och funderar så mycket, så det är viktigt att verkligen uppmuntra han och att han får känna sig lite speciell också. Ludvig får man ju alltid passa annars eller hjälpa först och bebisen dröjer ju inte så länge tiden går ju fort. Ludvig ska vara hos mormor och det älskar han så han får lite extra uppmärksamhet där istället, han är lite för liten för att uppskatta det vi ska göra imorgon också som ikea är ju inte så roligt för honom medans Lucas vill visa oss vad han ska ha för ny sänh i hans rum som Emanuel håller på att renovera.

Nej nu är det dags för lite gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback