snö dag

       

Idag har jag mått lite bättre än vanligt faktiskt ända fram tills kvällen, för nu mår jag jätte illa. Verkar nästan som att jag sover bättre på tom mage. Jag har så vansinnigt ont i ryggen och bak mot svanskotan, känns som foglossning men det är lite väl tidigt för det tycker jag. Hoppas att jag inte kommer få så ont i ryggen som vid tidigare graviditeter för det har varit hopplöst. Lucas berättade för mormor idag att mamma har en bebis imagen, fast det visste hon ju redan. Men han verkar ha fattat det ändå, jag som trodde att han kanske glömt det. Får hoppas att han väntar med att berätta det på dagis. Jag har inte riktigt lust att berätta för alla än.

Vi hade vår sista städag på dagis i dag och då var det storstädning, ursch vad tråkigt det är men fördelen är att när det städas så ofta är det oftast inte särskillt smutsigt och det går ju rätt så fort om vi är två. Nästa gång tror jag är i vecka 35 eller nått sånt så de är lugnt.

Vi hann med att låta Lucas leka lite i snön idag också, det är ju riktigt blöt snö och den försvinner nog snart så man får passa på. Hoppas verkligen inte att det fryser på nu för då blir det isgata. Lucas gjorde en snögubbe hos morfar med morfar det tyckte han var jätte kul och så fikade vi där nere och mormor lekte med duplo med både Lucas och Ludvig. Jag kan inte säga det nog hur skönt det är att ha så bra föräldrar.

Imorgon får nog bägge vara hemma med mig om inte Lucas vill gå till dagis för han har ju inte varit där på länge. Vi är fortfarande lite halv förkylda. Jag har väldigt svullen hals.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback