Helgen

Helgen har varit rätt lugn för oss, på fredagen var Emanuel och barnen först hos farmor och farfar medans jag var på en ny restaurang i Lysekil med arbetskompisarna och åt lite mat. Jag beställde fish & chips vilket var helt okej sedan gick  jag tidigt så att vi han åka och köpa godis till barnen och mysa lite hemma fast Ludde somnade direkt när vi kom hem. Lördagen gick åt till att handla, Emanuel och Lucas åkte tidigt på lördag morgon till byggmax med släp och sedan fick vi alla åka med en vända till och så han jag handla lite på torp. Naturligtvis stannade vi på McDonalds. När vi kom hem gjorde vi hamburgare hemma också men det är ju en helt annan smak på dem en på McDonalds och framför allt nyttigare också. Jag gick och la mig tidigt pga att man skulle vrida fram klockan.

Söndagen började med att mormor och morfar kom vid 9.00 och vi bjöd på en frukost buffé det var jätte trevligt och gott inte minst. Vi hade scones med hallon blåbär och choklad. Ciabatta nybakade i ugn, kokt ägg, frukt i massor och brieost m.m. Allt mycket lyckat. Sedan åkte mormor och morfar och Lucas på gudstjänst. När de kom tillbaka bjöd vi på lunch också spagetti med svampsås och sallad, då var även Per här en sväng.

Sedan på eftermiddagen gick vi och köpte glass och gick ner och matade kaninerna och klappade på lamm ungarna. Den ena matar morfar och mormor med mjölk på flaska och den kommer bli som en liten hund.

Nu ska jag sluta...

     

Kommentarer
Postat av: hanna

jaaaag vill också ha sån frukost..!

2009-03-30 @ 20:49:22
URL: http://hannaelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback