Jobbig dag

Idag har det varit tufft att arbeta det gör att jag blir så trött, men det är nog lugnare imorgon. Det är inte lätt att vara ny...
Har vart på spinning idag också det gick bra och det kändes som att det gick så fort med en timme, jag har inte ont av det än men jag kan inte ta i fullt utan försöker ta det lugnt.

Jag mår förvånans värt bra av att arbeta i allafall, att gå upp på morgonen är inga problem för jag är så kissenödig när klockan ringer att jag måste upp. Sedan går tröttheten över så sovmorgon blir det nte ens när jag skulle vilja för vaknar jag till då måste jag springa på toaletten. På tal om toaletten så sover lucas utan blöja inatt, han ville inte ha den och jag vill ju gärna sluta med den egentligen så vi får se hur det går.

Nu ska jag sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback