Lördag

Idag har vi varit på resia en sväng och försökt tänka ut någon bra semester vi har funderingar på att åka till turkiet i en vecka i maj med all-inclusive. Först var vår tanke att åka två veckor till thailand till vintern med bebisen men sen så tänkte vi att för Lucas och Ludvigs skull kan det vara roligt att göra något sånt här innan bebisen kommer. Vi fick några alternativ men nu när jag har suttit på datorn en sväng så har vi nog hittat det bästa alternativet för oss. Ett 4 stärnigt hotell med all-inclusive i Kemer Turkiet. Det ser härligt ut, får boka det på måndag antar jag om jag får igenom min semester, skall höra med chefen på måndag. Jag längtar även fast vädret nog inte kommer vara så varmt och härligt som vi är vana vid att det är i turkiet när vi har varit där tidigare, men denna gången kanske man orkar röra sig utan att svettas ihjäl i stället.

Sedan åkte vi och hälsade på farmor och farfar och fick lite mat i magen, vilket aldrig är fel. Lucas fick hålla sig ifrån hundarna så länge vi inte vet vad han är allergisk mot. Hoppas att vi får testat honom snart, det är inte roligt att vara oviss. JAg vet inte hur det känns själv att det riner i ögonen och att de svullnar och kliar, men han verkar ändå inte vara jätte besvärad av det som tur är. Han blir inte andningspåverkad så som Emanuel blir tack och lov.

Sedan har Emanuel grejat i trädgården och Lucas har lekt i sandlådan, jag och Ludvig tog oss en promenad oh sedan lagade vi kyckling. Nu tittar Lucas på film och jag väntar på att robinson skall börja, tänkte se det för det var roligt för i allafall.

Nu känner jag sparkar i magen regelbundet men jag är ju övertygad om att jag kännt dem i ett par veckor, men magen har fullkomligt exploderat denna veckan och jag fick kommentarer på jobbet att nu börjar det ju synas. Jag vet inte men jag hade gärna kunnat vänta ett par veckor till med det. Jag vill inte bli för stor. Vi har fått tid till ultraljud också och jag skulle få betald ledighet för det på jobbet det är ju jättekul. Jag har väldigt ont i bäckenet nu speciellt på kvällarna vilket är nytt för mig, jag har inte haft det tidigare fast ont i ryggen istället och det har jag inte än. Men jag mår inte alls illa nu längre helt underbart vilket också är ovanligt för mig.

Nej nu får jag sluta annars blir det en roman....

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag vill också utomlands!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-23 @ 10:30:24
URL: http://hannaelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback